Ние съхраняваме само тази информация за вас,която сте ни предоставили доброволно. Ние използваме вашата информация само за целите на вашето туристическо запитване/пътуване, като я предоставяме единствено на оторизирани туроператори и доставчици, с които имаме специални договори.
Имате избор да опресните вашата персонална информация или да я премахнете по всяко време.
Нашата компания не поема никаква отговорност, ако вие доброволно направите плащане за самолетен билет, хотел, кола под наем или ваканция, и по-късно решите да ги анулирате. Резервациите не могат да бъдат анулирани и средствата ви не могат да бъдат върнати. Ние не сме задължени по никакъв начин, ако клиентът претърпи парични загуби поради промяна на мнение.
Някои проблеми могат да възникнат по време на резервационните услуги, които включват, но не се ограничават до забавяне на системата, резервационни грешки, ненамерени полети, повреда в системата или недостъп до системата. Трети лица могат да засегнат резервационните услуги чрез онлайн системата което включва, но не се ограничава до: прекъсване на връзката, непоказващи се такси, повреди или претоварване на системата, резултиращи в забавяне на търсачката, продадени места преди завършване на букинга, или остаряла браузер технология, използвана от клиентите. Нашата компания не е отговорна, ако това се случи.
Ако имате проблеми, моля да ни изпратите имейл и ние ще се опитаме да разрешим въпроса, ако можем.
Моля, проверете си вашите билети и информирайте нас или авиокомпанията за възможни грешки в рамките на 24 часа от издаването на самолетния билет. Обадете се минимум 3 бизнес дни преди заминаването, за да проверите за възможна промяна в разписанието. Ние не поемаме никаква отговорност за анулирани полети или промяна на разписанието. Полетните разписания могат да бъдат променяни.
Моля, чекирайте се на летището 3 часа преди излитането на самолета. Пътникът е длъжен да си осигури виза и да има валидни документи за пътуване. Някои издадени билети са обект на глоби. Моля, проверете с авиокомпанията дали билетите не са непроменяеми и без право на връщане на средствата, с които е закупен съответния билет.Не носим отговорност за загубени билети.
Моля,потвърдете с авиокомпаниите новите изисквания за разрешен багаж на самолета.
Някои хотелски резервации са обект на глоби, ако не се анулират поне 2 дена или повече преди чекиране. Моля, проверете за повече информация със съответния хотел.